Marble Stella Maris Ibiza
All Inclusive
-
Hotel
- Compleet gerenoveerd 4-sterrenhotel
- Ontworpen naar wensen van de klant
- Uitgebreid All Inclusive concept
- Family connection kamer: 2 kamers met tussendeur
- Nederlandssprekende medewerkers
8,0
Zeer goed
1092 beoordelingen
va 649
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Marble Stella Maris Ibiza
Totale score
Gebaseerd op:
1092 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Ibiza is een heerlijk eiland waar voor ieder wat wils is.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Bij inchecken weinig informatie niet heel vriendelijk.
Zwembaden tot 19:00 uur open maar alle barren gingen 18:00 uur dicht.
- Algemene indruk 7
- Ligging 7
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 7
- Kamers 7
- Kindvriendelijk 6
- Wifi kwaliteit 1
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Auto echt nodig als je het hotel uit wilt.
Ibiza stad heel mooi, hippiemarkt Las Dalias leuk. Es Vedra prachtig! En verschillende strandjes bezocht.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Mooie kamers. Goedwerkende airco, alles wat je nodig hebt is er. Heerlijke bedden.
Het resort is prachtig, wel veel hoogtes. Qua ligging iets minder, echt een auto nodig. Eten was echt een stuk minder dan een paar jaar geleden. Viel echt tegen. Personeel echt heel aardig. Inchecken gaat wel langzaam, zeggen dan niets over toeristenbelasting betalen en dan krijg je na 5 dgn te horen via een briefje aan de deur dat je nog niet betaald hebt.
Zwembad heerlijk, bedjes top.
Animatie vriendelijk en leuk!
- Algemene indruk 8
- Ligging 6
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 6
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 8
Paul Segers
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Leuk, mooi eiland en leuke plekken om te bezoeken
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Alles netjes schoon en goed verzorgd. All inclusive was wel kariger dan voorgaande jaren maar je betaald wel meer…
Wij zijn er 2x geweest maar gaan er niet meer heen
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 6
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Mening over de accommodatie valt ruim uit, dus verdeeld over twee stukken:
Eten viel hier en daar tegen..
Voorbeeld, erg veel gerechten met vis (hier 2 van de 3 geen vis eters..) of lam, wat ook geen favoriet is.
Ook weinig keuze voor de kinderen. Voorbeeld, een aantal keer kipnuggets gezien, maar alleen bij het ontbijt en niet in de avond.
Zelfde voor een eenvoudige hamburger, maar één keer gezien bij het avondeten. Dit zijn de simpele dingen die de meeste kinderen lusten en gewoon vaker aanwezig zouden moeten zijn.
Verder kwalitatief en qua gebruikte producten valt er weinig te klagen, zeker niet qua prijsniveau.
Kleine tegenvaller, onduidelijk wat er allemaal "all-in" te verkrijgen is, zoals bijvoorbeeld cocktails of ijsjes.
En verder veel aanprijzingen van betaalde drankjes en ijsjes.
Zoals een corona bucket voor €15,- en diverse (frozen) cocktails voor 5 of 7 euro. Een dergelijke side sales heb ik niet eerder meegemaakt op een (volgens mij volledig) Allinclusive resort.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Wat ook apart is, is dat er ongeveer een rij staat na het ontbijt, bij het op het park gelegen bakkertje/creperie om een "lekkere cappuccino" of koffietje te halen.
Het aantal zichtbare bekertjes in de ochtend aan het zwembad is natuurlijk heel erg veelzeggend over de kwaliteit van de koffie in het hotel en daar zou ik mijzelf als management ter plaatse een beetje voor schamen.
Tevens gaat het hotel er ietwat verouderd uitzien, behoorlijk wat delen kunnen inmiddels echt wel een wit verfje of zelfs nieuw pleisterwerk gebruiken. Dit begint al bij aankomst van het resort, wat niet echt lekker fris wit meer oogt.
Al met al is de beleving top en is heeft het een gezellige ambiance. Verbetering zit met name in de details.
- Algemene indruk 9
- Ligging 7
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 6
- Kamers 6
- Kindvriendelijk 6
- Wifi kwaliteit 7
Anoniem
Belgie
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Mooie bestemming, warm weer. Mooie natuur, mooi uitzicht vanaf het hotel.
Zeer heuvelachtig, strand met kwallen.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Zeer fijn hotel, alles netjes in orde. Zeer vriendelijk personeel en genoeg zwembaden met genoeg ligbedjes. Zowel bij de receptie, bar en animatie team was er Nederlandstalig personeel zeker een meerwaarde. Zeer vreemd dat je geen koffie kunt drinken bij het middag en avond eten en het eten was lauw of koud. De buggy service is ook een pluspunt en toch zeker omdat het hotel op een heuvel ligt verspreid.
- Algemene indruk 8
- Ligging 4
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 6
- Kamers 7
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 8
Cherish Rose
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Ik heb genoten van Ibiza, de prachtige stranden, de zee. Alles is goed aan te rijden met de auto en op loopafstand van het hotel ligt een prachtig klein strandje.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Hotel Marble Stella Maris is een echt familiehotel met gastvrij personeel. Het eten vond ik minder lekker en het all inclusive concept is behoorlijk uitgekleed ten opzichte van 3 jaar geleden. Het eten is niet altijd even vers.
De ligging is prima en de omgeving is prachtig. Strandje op loopafstand en de rest is goed aan te rijden met de auto.
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 3
- Eten 4
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 9
- Wifi kwaliteit 3
Ingrid Jongeneelen
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Prachtig eiland, mooie baaien en stranden. In een woord: genieten!
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Prima hotel. Helaas vanwege het voorseizoen nog niet alle zwembaden open en het water was erg koud. Qua faciliteiten was het te merken dat het voorseizoen was. We hadden graag wat meer comfort gehad, zoals betere a la carte restaurants en bediening.
- Algemene indruk 7
- Ligging 7
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 7
- Kamers 7
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Omgeving was mooi, alleen buslijn erg onduidelijk. Smiddgas rijdt er niks.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Mooie kamer, goeie bedden. Animatie matig en eten weinig variatie. Achterstallig onderhoud.
- Algemene indruk 7
- Ligging 8
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 5
- Kamers 9
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 10
Lyanne Guldenaar
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Wij zijn een ochtend naar het strand geweest in de buurt en een ochtend naar Eivissa. Met 2 kleine kindjes hebben we besloten om niet al te veel te doen en te ondernemen. Van de 11 dagen waren we er ook maar 9 volledige dagen.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Accomodatie was goed. De ligging met 2 kleine kids hoog op de berg is wat minder ideaal, het was elke dag een gesleep met buggy's, handdoeken en speelgoed. Naar beneden konden we zelf, maar de tocht naar boven moesten we met de rondrijdende buggy doen. Kamers waren mooi gerenoveerd maar we misten wat opbergruimte zo links en rechts. Door de kier onder de 'voordeur' was het erg gehorig en lawaaierig door andere gasten in ons complex. Verder was het eten er lekker en gevarieerd en de bediening erg vriendelijk.
- Algemene indruk 8
- Ligging 6
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 10
Anoniem
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Wij zijn een paar keer naar Cala Gracio gelopen. Mooi strandje op loopafstand. Leuk voor de kids. Taxi genomen naar San Antonio. Kost ongeveer €8. Gezellig plaatsje, leuke winkeltjes. Voor ons was dit prima. Verder weinig in de directe omgeving. Als je meer wil zien adviseer ik om een auto te huren.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Geen uitleg bij inchecken. We konden niet meteen naar de kamer en moesten zelf uitzoeken waar we iets konden eten en wat wel/niet inclusief was. Schone kamers. Gehorig. Airco was heel fijn. Werkte eerst niet goed, maar er werd alles aan gedaan om het te maken. Zwembaden erg leuk. Bedjes vaak bezet. Je moest er steeds vroeger bij zijn voor een plekje. Ivm late terugvlucht wilden wij de kamer langer houden. Er werd bij de receptie verteld dat dit niet mogelijk was ivm drukte. Toen er wat dingen misliepen kon het ineens wel. Extra stukje service waar je flink voor moet betalen, jammer dat dit geweigerd wordt. Eten was weinig gevarieerd. Vlees veel gepaneerd. Glazen en borden niet altijd schoon. Niks te merken van extra Corona maatregelen. Voor vertrek een antigeentest moeten doen. Fijn dat dit bij het hotel kon. Afspraak gemaakt. Lange rij en opgefokte sfeer. Niemand hield afstand. Heel slecht geregeld! Er werd niet gekeken naar wie wel/geen afspraak had. Domper op de laatste dag.
- Algemene indruk 7
- Ligging 7
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 6
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 10