veelgestelde vragen

Veel Gestelde Vragen

Uw boeking/reservering
Mijn Corendon (inloggegevens)
Betaling Last Minute boeking
Verzekeringen
Toeslagen
Preferentie
Factuur
Reisbescheiden
Parkeren
Essentie
Annuleren
Wijzigingen

Preferentie

Indien u telefonisch een boeking maakt is het mogelijk om tijdens het boeken een preferentie/voorkeur door te geven (denk aan bijvoorbeeld het soort bedden, aanwezigheid van een balkon etc.) Aan deze speciale wensen (preferenties) zal zo mogelijk worden voldaan. Of het mogelijk is, is afhankelijk van de uiteindelijke dienstverlener zoals bijvoorbeeld de accommodatieverschaffer. Preferenties worden dan ook nooit door ons gegarandeerd. Wanneer u via internet een reis boekt kunt u telefonisch uw preferentie aan ons doorgeven. De medewerkers van ons callcenter zijn hiervoor bereikbaar op telefoonnummer 02 722 9494.

Let op: De preferentielijst is een algemene lijst met preferenties. Het kan voorkomen dat een preferentie per land verschilt, zo is bijvoorbeeld de eerste verdieping in sommige landen de begane grond. Kiest u voor de preferentie 'eerste verdieping', dan kan het dus zijn dat u een kamer op de begane grond krijgt in plaats van op de eerste verdieping.