Eloro Hotel
All Inclusive
-
Hotel

- Direct aan het zandstrand
- Leuke activiteiten voor jong en oud
- Onlangs grotendeels gerenoveerd
- Maar liefst 5 restaurants!
7,6
Goed
510 beoordelingen
va
561
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Eloro Hotel
Totale score
Gebaseerd op:
510 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Mooi eiland, maar ernstig vervuild. Triest en verdrietig.
Over Eloro Hotel:
Hotel is mooi met prima faciliteiten. Kamer veel herrie door airco’s buiten en koelkast. Niet klantvriendelijk in oplossen problemen.
- Algemene indruk 6
- Ligging 6
- Service 5
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 6
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 4
Adriana Bruijnzeels
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Bestemming is redelijk. Wel afgelegen maar voor ons niet erg.
Over Eloro Hotel:
Heel erg aan renovatie toe. Slechte staat en personeel erg onvriendelijk.
- Algemene indruk 1
- Ligging 7
- Service 2
- Prijs/kwaliteit 3
- Eten 1
- Kamers 1
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Strand was heel mooi alleen is er in de omgeving niet echt veel te doen dus als je wat wil beleven is een.huur auto.een must
Over Eloro Hotel:
Hotel viel heel erg tegen. Liggen was heel mooi en buitenkant hotel strand en zwembad ook. Animatie team deed hun werk heel goed en leuk. Helaas was het eten 10 x niks koud en zeer beperkt keuze voor een all in, voor een fatsoenlijk kop koffie een snack moest je bij betalen, kamers waren niet echt schoon en binnenkant hotel gang etc ook niet. Bediengs personeel vaak chagrijnig en niet echt behulpzaam.
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 3
- Kamers 4
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 3
Ralf Terhaar
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lido di Noto:
Erg afgelegen met een beperkte kostbare shuttle dienst . Buiten hotel weinig te doen. Auto huren een must maar slechte en ongeïnteresseerde service. Strand zand maar vaak ruwe zee. Zwembad klein en glad. Paar km verder wel gladde zee en goed toegankelijk maar heb je weer auto voor nodig. Excursies ver en kort, weinig tijd voor rondkijken. Vaak zonder Engelstalige gids. Veel Fransen en erg daarop gericht , ook de animatie.
Over Eloro Hotel:
Met een beetje extra kan het wat worden, maar houd de vinger aan de pols wat ze zakken snel af in kwaliteit en service in dit hotel. Hard aan renovatie toe, o.a. airco, afzuiging toilet, douche, etc. Wel goede bedden en schoonmaak werkt erg hard en goed door hele hotel. Geen handdoekservice, €5, voor handdoek bij zwembad.
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 5
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Kamwah Mak
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Geen informatie van transfer toe wij aankwam, wij hebben die jongeman van Corendon niet gezien. Gelukkig uiteindelijk wij de bus gevonden. Bij Tui kregen wij van tevoren een bericht waar kunnen wij onze reisleider op de luchthaven vinden.
Gelukkig wij hebben onze reisleider ontmoet in de hotel en hij was heel aardig en behulpzaam. Hij gingen mee ons mee naar de luchtavond.
Over Eloro Hotel:
De dienstverlening en klantgerichtheid van de receptie ronduit cool en afstandelijk ( Only een receptionist van de groep was hij heel vriendelijk en behulpzaam) Daarom zatten wij in de lobby hele middag. Opeens ontdekte ik ons sleutels nog in de Safe in de kamer. Ik was beetje paniek en ging ik naar de reception. Een dame van de receptie was bezig met een klant en een receptionist was achter de computer. Ik vroeg of kan de dame achter de computer mij kon helpen, nee, geen antwoord. Zij keek mij niet een aan. Die andere dame zei dat ik moest wel even wachten, Toen was ik aan de beurt, vroeg ik of ik terug naar kamer 381 ging
De receptionist wist meteen waarom, zij gave mij meteen wat ik zocht. Als ze wisten al iets gevonden van de gasten, waarom melden ze niet onze reisleider. Ik vond geen service!!! gaan niet meer terug. De personeel achter de bar waren niet vriendelijk, geen Smile! De bediening in het restaurant en de housekeepers waren wel heel aardig en gastvrij!
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 6
- Kamers 4
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 4
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Strand en zee erg mooi. Bij het zwembad 29 strandbedden op 256 kamers!
Over Eloro Hotel:
Kamers zijn erg gedateerd, open kastruimte, balkon is te klein, kan net 1 persoon op. Het
- Algemene indruk 3
- Ligging 5
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 2
- Eten 3
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Ana Silva
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Really like Sicily, great location Lido di Noto. Its true there is nothing around if tou dont have a car, but the hotel does few excursions which we paied on the side.
Over Eloro Hotel:
The Hotel was nice, dont think so 4 stars, but cool.
Only thing that i need to mention, i bought everything inclusive, but when we arrived, there was a tax tourist to pay, wifi to pay per day, 2€ a day, not everything was included, even some drinks i needed to pay extra, even expresso 2,5€, really in Italy??
The rest was great, the best thing was the staff, really friendly and helpfull.
- Algemene indruk 8
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
In de buurt is er nauwelijks iets te doen. Een klein stukje boulevard met nauwelijks restaurants. Hiervoor moet je echt met de auto of bus naar noto. 20 min met het openbaar vervoer. Het eigen privé strand is wel erg fijn.
Over Eloro Hotel:
Het hotel is veel te gehorig. Sommige kamers zit schimmel of rioollucht. Als je hierover klaagt krijg je wel een andere kamer maar de gehoorigheid blijft helaas. Betalen voor de WiFi 2 euro per toestel per dag en dan heb je ook geen goede WiFi want op veel plekken is er geen bereik.
Het eten is een en al teleurstellend. Buffetbakken met vieze inhoud, de sfeer is er ook niet in het restaurant. Personeel probeert zo snel mogelijk je bord weg te halen. Wijn uit een frisdrankautomaat, fris aangelengd. Betalen voor betere koffie anders krijg je filter koffie. Er is denk teveel keuze, liever wat minder keuze en dan wel betere kwaliteit.
- Algemene indruk 4
- Ligging 4
- Service 5
- Prijs/kwaliteit 3
- Eten 2
- Kamers 2
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Pascal Peeters
Belgie
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Sicilië is een prachtige bestemming met heel mooie barokke steden.
Over Eloro Hotel:
Slechtste hotel en slechtste eten ooit. Iedereen kloeg er over. Het personeel was zeer onvriendelijk en kan bijna geen Engels. Het is de eerste keer sinds de vele vakanties en weekendjes die wij doen dat wij er naar uitkeken om terug thuis te zijn. Wij hebben hier slechts 3 woorden voor: BLIJF DAAR WEG
- Algemene indruk 1
- Ligging 7
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 1
- Eten 1
- Kamers 5
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Anna Jonkman
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lido di Noto:
Hotel staat mooi aan het strand. Alleen in de omgeving is er niks te doen. Eten heel slecht koud en elke dag het zelfde
Over Eloro Hotel:
Prima hotel zwembad met daaraan gelijk het hotel. Eten heeeeeel slecht elke dag het zelfde en koud en het eten is te gaar of rauw
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 1
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 5