Voor vermiste of beschadigde bagage laat je een PIR-rapport opmaken bij het personeel van de luchtvaartmaatschappij. Zij zijn meestal te vinden in de bagagehal of aankomsthal van de luchthaven.
Verlaat u de aankomsthal zonder melding, dan vervalt mogelijk uw recht op schadevergoeding.
Bewaar uw claimtags en boardingpassen zorgvuldig; deze zijn nodig voor het opmaken van het rapport.
Neem voor Corendon Dutch Airlines (CD) vluchten contact op met de Lost & Found-afdeling van Corendon Airlines via deze link. Vermeld altijd het nummer van uw Property Irregularity Report (PIR).
Ook voor verloren of beschadigde bagage op Corendon Airlines (XC/XR) vluchten raadpleegt u de Lost & Found-afdeling van Corendon Airlines via deze link.
Raadpleeg de website van de luchtvaartmaatschappij wanneer u met een andere luchtvaartmaatschappij vloog.
Let op: Heeft u een opmerking of klacht over de uitvoering van de vlucht, bijvoorbeeld stoelreserveringen of maaltijden, dient u deze in via het klachtenformulier van Corendon. Dit formulier vindt u op Mijn.Corendon.nl bij de betreffende boeking onder het icoontje ‘Klacht indienen’. In het webformulier kunt u via de button ‘Bestand bijvoegen’ documenten toevoegen. Uw melding wordt na ontvangst door ons in behandeling genomen en zal zo spoedig mogelijk worden beantwoord. Na het online indienen van uw klacht krijgt u een ontvangstbevestiging per e-mail.