U kan volgens de Europese Vordering 261/2004 een claim indienen als uw vlucht vertraagd is, doe dit bij de desbetreffende luchtvaartmaatschappij.

Wilt u een claim indienen voor een vlucht met Corendon Dutch Airlines (CD) die plaatsvond vóór 1 mei 2025? Neem contact op via airlinesupport@corendon.nl.

Voor vluchten vanaf 1 mei 2025 kunt u voor vertraagde vluchten met zowel Corendon Dutch Airlines als Corendon Airlines een claim indienen via deze link (website Corendon Airlines). Hiervoor dient u eerst een account aan te maken. Check altijd goed of u in aanmerking komt voor compensatie. Voor een zorgvuldige en juiste beoordeling van uw claim hebben wij uw naam, boekingsnummer (zoals vermeld op uw ticket), kopieën van uw vliegtickets/reserveringsbevestiging en eventueel alle correspondentie met de touroperator nodig. Via uw account kunt u uw dossier bekijken en de verwerkingsstatus bijhouden. Klachten over vluchten met eventuele recht op compensatie worden alleen via deze online portal verwerkt. Klachten hierover die ons via een andere weg bereiken, worden niet verder verwerkt.

Vloog u met een andere luchtvaartmaatschappij? Klik dan op onderstaande link voor meer informatie over hoe u uw claim indient.

Staat de luchtvaartmaatschappij hier niet tussen, ga dan naar hun eigen website.

Let op: Heeft u een opmerking of klacht over de uitvoering van de vlucht, bijvoorbeeld stoelreserveringen of maaltijden, dient u deze in via het klachtenformulier van Corendon. Dit formulier vindt u op Mijn.Corendon.nl bij de betreffende boeking onder het icoontje ‘Klacht indienen’. In het webformulier kunt u via de button ‘Bestand bijvoegen’ documenten toevoegen. Uw melding wordt na ontvangst door ons in behandeling genomen en zal zo spoedig mogelijk worden beantwoord. Na het online indienen van uw klacht krijgt u een ontvangstbevestiging per e-mail.