veelgestelde vragen

Veel Gestelde Vragen

Na de reis
Opmerkingen, suggesties & klachten
Lost & Found
Speciale maaltijden
Schade melden
Chartervlucht
Vertrekbelasting Tunesië
Eten & Drinken

Opmerkingen, suggesties & klachten

Wij streven ernaar uw reis probleemloos uit te voeren. Mochten er toch opmerkingen, suggesties of onvolkomenheden zijn, kunt u deze bij de afdeling Cliëntenservice kenbaar maken.

Voor een zo spoedig mogelijke afhandeling kunt u deze opmerkingen, suggesties of onvolkomenheden via het webformulier bij ons kwijt. Het webformulier vindt u in uw boeking in “Mijn Corendon”. Klik hier om naar Mijn Corendon te gaan.

Klachten kunnen uiterlijk binnen 1 maand na terugkomst schriftelijk ingediend worden. Vermeldt u alstublieft altijd uw 7-cijferig boekingsnummer. Wanneer u heeft gereserveerd bij een reisbureau verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met het desbetreffende reisbureau voor de afhandeling van uw klacht.

De klantendienst is van maandag t/m vrijdag van 10.00-17.00 uur telefonisch bereikbaar via telefoonnummer: 02 722 94 94.