veelgestelde vragen

Veel Gestelde Vragen

Na de reis
Opmerkingen, suggesties & klachten
Lost & Found
Speciale maaltijden
Schade melden
Chartervlucht
Vertrekbelasting Tunesië
Eten & Drinken

Opmerkingen, suggesties & klachten

Als u opmerkingen of suggesties heeft over uw reis, dan kunt u hier melding van maken bij onze afdeling Cliëntenservice via info@corendon.be.

Klachten kunnen uiterlijk binnen 1 maand na terugkomst schriftelijk ingediend worden via info@corendon.be. Vermeldt u alstublieft altijd uw 7-cijferig boekingsnummer. Wanneer u heeft gereserveerd bij een reisbureau verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met het desbetreffende reisbureau voor de afhandeling van uw klacht.

De klantendienst is van maandag t/m vrijdag van 10.00-17.00 uur telefonisch bereikbaar via telefoonnummer: 02 722 94 94.