Sindbad Club
All Inclusive
-
Hotel


- Vlak bij het zandstrand en direct aan een boulevard
- Aquapark met golfslagbad en glijbanen
- 3 à-la-carterestaurants
- Familiekamers met tussendeur
- Heerlijk ontspannen in de Health Club
8,3
Zeer goed
478 beoordelingen
va
724
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Sindbad Club
Totale score
Gebaseerd op:
478 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
Bestemming van het hotel is prima, het strand is dichtbij en er is een kleine boulevard met winkeltjes (verkopers zijn hier wel erg opdringerig). Hughada Marina en fruitmarkt zijn goed te doen met een uber. Wanneer je Luxor of Caïro wilt bezoeken zit je wel min. 5/6u in een bus, dus vrij lang.
Over Sindbad Club:
Het resort ziet er van buiten mooi uit, glijbanen en zwembaden zijn prima. Hotelkamer was ok, maar niet super schoon (toiletborstel en gordijnen waren vies en alles is niet heel netjes afgewerkt). Het inchecken ging rommelig en hebben eigenlijk helemaal geen uitleg gekregen. Het eten in het buffetrestaurant vonden wij niet lekker. Voor ontbijt/lunch prima te doen maar hebben veel buiten het resort gegeten. De a la carte restaurants in het resort zijn wat dat betreft iets beter. De eerste dagen wordt je ook veel lastig gevallen door personeel of je een massage of excursie wil boeken. Voor ons de eerste keer een redelijk ‘goedkope’ all inclusive maar ik weet niet of we dit nog een keer zullen boeken.
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 3
- Kamers 5
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 4
Daisy Vets
Belgie
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Hurghada-Stad:
Jammer dat de excursies duur zijn en toerisme wordt uitgebuit. Een flesje cola van 0,25l betaal je 3€ op de luchthaven. Echt schandalig.
Over Sindbad Club:
Hotel wel wat verouderd maar wel heel erg netjes.
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk 9
- Wifi kwaliteit 5
Raymond Budhulall
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Hurghada-Stad:
Hurghada niet in geweest enkel op resort gebleven.
Over Sindbad Club:
Leuk hotel, kamers zijn verouderd.kamer miste nog groot licht om op te maken. Airco maakt veel lawaai. dag 3 van vak iets binnengekregen via eten of drinken wat resulteerde in buikpijn diarree en overgeven. Dit heeft ruim 1week aangehouden, zelfs na aankomst thuis. Reisleiding van Corendon gaf aan dat een aantal vakantiegangers voor ons klaagde over zelfde klachten. Hij gaf aan dit aan te hebben gegeven aan het hotel en wees ons erop om bepaalde gerechten te laten staan. Eten was lekker en uitgebreid. De kinderen hebben zich vermaakt met de diverse glijbanen. Ook aan het strand was het goed te vertoeven. Grote irritatie was de handdoekjes die al voor het ontbijt werden neergelegd op de strandstoelen. Gelukkig bij gebrek aan plek haalde de mensen van de lifeguard de handdoeken weg van stoelen waar niemand al een geruime tijd op lag. Laatste dag excursie geboekt via hotel zelf, dit was veel goedkoper dan bij Corendon. Tip voor het hotel: meer verdiepen in duurzaamheid.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 8
- Kamers 7
- Kindvriendelijk 9
- Wifi kwaliteit 6
Bernardus Nottten
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Hurghada-Stad:
Wat we er van gedacht hadden, ben al vaker geweest
Over Sindbad Club:
Vanaf een dag of 3 beide aan de diarree gegaan, daardoor maar voor de helft genoten (waren met kinderen en kleinkinderen, 10man) Heb ookvan anderen vernomen dat ze diarree klachten hadden Daarnaast heb ik ook een virusontsteking opgelopen en zat de dag na landing al bij de huisarts. Ben van mening datdat in het hotel is opgelopen Hierdoor maar een ‘ halve’ vakantie gehad
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 10
- Wifi kwaliteit 7
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Hurghada-Stad:
Mooi hotel buiten vervelende Egyptenaren continu aan je lip
Over Sindbad Club:
Hotel is super alleen eten verschrikkelijk alle 3 ziek geweest
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 1
- Kamers 5
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 3
Marco Poel
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Hurghada-Stad:
Vriendelijke Zonnige omgeving. Aantal aardige excursies geboekt. Je weet waar je heen gaat en hebt daar ook zo je verwachtingen bij. Die zijn niet mee cq tegen gevallen. Hurghada is nog een enorme bouwput. Wij keken echter naar de leuke zijde en dat is het vrij aardig, als je ook eens buiten de toeristische gebieden komt
Over Sindbad Club:
Hotel is goed, netjes, vriendelijk, behulpzaam.
Voldoende bars/eetlocaties
Dicht bij klein strand, eigen zwembad en aquapark.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk 10
- Wifi kwaliteit 8
Gergana Iteva
Belgie
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Hurghada-Stad:
Een mooi plek om te rusten. De strand en de zee zijn geweldig.
Over Sindbad Club:
Sindbad resort is een prachtig hotel. Het eten was heerlijk. Het was open buffet met elke keer vers eten en veel rijk assortiment. De kamers waren heel schoon en dagelijks werden onderhouden.
Personeel heel behulpzaam. Wij zijn heel tevreden.
Volgende keer gaan we zeker terug in dezelfde hotel.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk 10
- Wifi kwaliteit 1
Florence Vanreisen
Nederland
Met vrienden
,
Over Hurghada-Stad:
Voornamelijk op ons resort geweest, maar de Hurghada Marina is een leuke plek en er zijn genoeg eetgelegenheden en winkeltjes in de buurt.
Over Sindbad Club:
Een mooi en schoon resort met erg vriendelijk personeel en leuke animatie/activiteiten/zwembaden. Het eten viel helaas erg tegen. Ons hele gezelschap heeft veel last van maag- en darmklachten gehad en daarnaast was het eten ook niet erg lekker. Jammer!
- Algemene indruk 8
- Ligging 7
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 4
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 5
Patricia Matenaar
Nederland
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
Hurghada is een drukke stad maar voelt voor ons als thuis. Alles wat je wilt hebben ze hier. Lekker shoppen, lekker eten, gezellige straatjes en altijd vriendelijke mensen. Mijn man is Egyptenaar dus wij worden nooit "lastig gevallen" door verkopers. Dat maakt het een stuk relaxter.
Over Sindbad Club:
Fijn hotel, vriendelijke medewerkers, schoonmakers doen erg hun best om wat geld van je te krijgen. Per ongeluk een handdoek vergeten en deze komen brengen als ze weten dat je op de kamer bent. Mocht je fooi willen geven, beter om dat aan eind achter te laten op de kamer. Anders blijven ze langskomen. Eten was zeer goed en warm. Bediening super aardig en ook de koks lachen je altijd toe. Heerlijk zwembad waar geen animatie mocht komen. Wil je dat wel dan moet je bij het aqua park gaan zitten. Strand is paar minuten lopen maar dat is niet storend. Kom je om te snorkelen dan is er niets te zien helaas. Maar genoeg boot excursies waarbij je wel prachtige dingen kunt zien. Strand is heerlijk, water prima op temperatuur voor half september. Hotel ligt goed en amper 5 minuten met de taxi van hurghada stad af. Maar bij het hotel ook zeer levendig. Winkels, restaurants, kraampjes. Erg gezellig. Wij hebben genoten.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 10
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Nadia Boender
Nederland
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
Hurghada is mooi, maar toeristisch. Ik vond persoonlijk Sharm el Sheikh mooier.
Over Sindbad Club:
Mooi hotel. Heel erg nette medewerkers die service heel hoog in het vaandel hebben staan. Wel wat punten van aanmerking: wij zaten eerst in een kamer beneden. Deze kamers zijn anders dan op de foto en nog niet gerenoveerd. Ook waren deze kamers echt extreem gehorig. Resultaat dat we de eerste nachten nagenoeg niet hebben geslapen. Meerdere keren gevraagd bij de receptie om een andere kamer maar daar moesten we bijna om bedelen. Uiteindelijk onze reisleider op locatie Abdo ingeschakeld en toen was het zo geregeld. Toen kregen we een gerenoveerde kamer op de vijfde verdieping en dit was qua geluid een stuk beter en hebben we lekkerder geslapen. Ander verbeterpunt is het eten. Wij zijn de eerste paar dagen niet lekker geweest van het eten en met ons nog heel veel mensen. Het eten in de a la carte restaurants is veel beter (vooral de Italiaan) is veel beter en ook verser bereid.
- Algemene indruk 8
- Ligging 7
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 5
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7