Konaki Hotel
All Inclusive
-
Hotel

- Uniek en kleinschalig All Inclusive hotel
- Omgeven door een prachtige tuin
- Op loopafstand van het strand en boulevard
- Gerund door gastvrije Griekse familie
- Even weg van de massa
8,6
Aanrader
810 beoordelingen
va
366
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Konaki Hotel
Totale score
Gebaseerd op:
810 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Hendrik Tulp
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Ligia:
Fijn eiland Lefkas. Met huur auto of scooter in 2 dagen te ontdekken. We hebben ook een boottocht gedaan van een dag. Dit was vanuit het hotel goed te onder nemen
Over Konaki Hotel:
Hotel Konaki is een prachtig hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoon en het eten was geweldig en verzorgd. We waren met 7 volwassenen en 11 maanden baby Charlie. De sfeer was heel ontspannen en prettig. We hebben genoten. Het zwembad was heerlijk en er waren voldoende bedjes aan het zwembad. We bevelen dit hotel van harte aan!
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 8
- Kamers 9
- Kindvriendelijk 9
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Ligia:
prima uitvalsbasis maar je hebt wel een huur auto/brommer nodig. Lefkas is een erg mooi eiland met prachtige baaien.
Over Konaki Hotel:
Hotel Konaki is een kleinschalig hotel, alles prima geregeld en erg vriendelijk personeel. Het eten was prima geregeld
- Algemene indruk 9
- Ligging 7
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 9
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Janna Kraaijeveld
Nederland
Met partner
,
Over Ligia:
Strand /omgeving Ligia ( waar het hotel gelegen is ) is niet veel te beleven. Auto huren is echt een must! Erop uit naar de mooie baaien en leuke dorpjes. Lefkas is geweldig !
Over Konaki Hotel:
Eenvoudig maar prima hotel. Eten prima. Kamer was redelijk gedateerd. Prima bedden en goede airco.
Echter zeer weinig opbergruimte. Geen ladekast oid. Alleen een kleine kledingkast. In de badkamer ook geen plankje /kastje om spullen neer te zetten /op te bergen.
De eigenaar /manager (?) van het hotel is een erg norse , onattente man. Geen boe of bah. Overig personeel zeer attent en behulpzaam
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 9
- Kamers 5
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Martinus Vandenende
Nederland
Met partner
,
Over Ligia:
Mooi eiland maar veel drukker en toeristischer dan wat corendon zegt. Ligging resort is waardeloos, je hebt voor alles een huurauto nodig. Corendon zelf heeft veel te weinig huurautos. Als deze op zijn (en ze niks meer aan je kunnen verdienen) mag je het zelf uitzoeken - reisleiding "mag niet zeggen hoe je dan aan een auto kan komen"
Over Konaki Hotel:
Buffet is top, erg lekker eten. Zwembadwater wordt niet schoongemaakt en is smerig. Witte badkleding en opblaasspullen worden groen/geen van de aanslag.
- Algemene indruk 5
- Ligging 3
- Service 3
- Prijs/kwaliteit 3
- Eten 8
- Kamers 4
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Ligia:
Heel mooi eiland, geweldig veel te doen en mooie natuur en heerlijke strandjes
Over Konaki Hotel:
Het hotel is voortreffelijk, mooi gelegen met prachtige tuinen, het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, kamers waren comfortabel en werden goed schoongehouden
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Ligia:
Liga is een klein plaatsje waar niet zo veel te doen is. Met de bus (halte voor het hotel) kun je naar Lefkas stad (5 km). Daarnaast is het huren van een auto een optie om zo het eiland in een aantal dagen te bekijken en naar de mooie stranden aan de westkust te rijden.
Over Konaki Hotel:
Hotel Konaki is een kleinschalig hotel met een mooi aangelegde tuin. De bediening is erg vriendelijk. Eten is prima.
- Algemene indruk 8
- Ligging 7
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 7
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Ligia:
Super ligging, je kunt er heel veel doen.
Aanrader NIDRI waterfalls
Over Konaki Hotel:
Het is een prachtig kleinschalig hotel met super medewerkers en een super fijne kamer
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 8
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Wilhelmus Puijn
Nederland
Met partner
,
Over Ligia:
Mooie vakantie alles is goed netjes heerlijk zwembad
Over Konaki Hotel:
Perfect alles goed en netjes prachtig resort En personeel
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Peter Stout
Nederland
Met partner
,
Over Ligia:
Wij hebben een auto gehuurd voor 2 dagen ..heel het eiland gezien ..prachtig door de bergen gereden op goede wegen …De waterval van Nidri bezocht ..prachtig natuurpad ernaar toe al wandelend!
Dorpje Micros Gialos (zuiden)geweest ..heerlijk geluncht en gezwommen daar.
Naar Porto Katsiki geweest prachtig strand ..traptreden goed te doen …wel overal betaald parkeren !.
Oostkust bezocht …prachtige stranden ..en mooie rotspartijen in de zee!..(Kavalikefta)
Schitterend strandje (noorden)geweest …in een baaitje Ag.Ioannis…leuke winkeltjes waar je langs loopt naar het strand….autovrij.
Dus genoeg om van te genieten op het eiland????????in de zon …heerlijk ????
Over Konaki Hotel:
Hotel Konaki is een mooi hotel …prachtige tuin vol met bloemen en oude olijfbomen .
Wij hadden een nieuwe kamer in complex Athena kamer 6 ….wel klein ..maar schoon ..goede bedden grote badkamer en schoon en fris toilet …en balkon kijkend op het zwembad en tuin .!
Ontbijt was goed ook de lunch…maar diner was niet echt goed …(voor 4 sterren zeker niet)weinig variatie en zeker geen Griekse gerechten wat erg jammer is …want we zijn toch in Griekenland !
Gezeur van iedereen over koud eten …onzin zeg!
Was prima warm en soms wat minder maar zeker niet koud ….met buiten zo warm weer hoeft het ook niet zo warm te zijn dat je je mond brand!..doe je thuis ook niet ??
Over de avondbediening alleen maar lof en een dikke 10 ….??????…zo’n leuke en lieve jonge mensen ..Dimitris en Ermelinda …echt top …zijn ook samen een stelletje????????Hebben hem veel Nederlandse woorden en zinnen geleerd .
Aan de bar bij het zwembad zijn Hara en Catharina heel lief en leuk …zijn daar echt op hun plaats.
- Algemene indruk 8
- Ligging 7
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8