Side Star Park
All Inclusive
-
Hotel

- Vlak bij het strand en het centrum van Side
- Zwembad met glijbanen
- Spa en Beauty Center
- 3 à-la-carterestaurants
9,0
Uitstekend
263 beoordelingen
va
530
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Side Star Park
Totale score
Gebaseerd op:
263 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Janpeter Bolhuis
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Side is een prachtige omgeving. Je hebt veel mogelijkheden om uit te wijken naar hele mooie plaatsen en bezienswaardigheden. Bijvoorbeeld de watervallen, Oud Side, The Green Canyon etc.
Over Side Star Park:
Mooie accommodatie. Heel erg schoon en in alle opzichten een heel goede service. Personeel is zeer vriendelijk. De kamers zijn schoon en worden dagelijks schoongemaakt.
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 8
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Geertje Strijk
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Fijn verblijf op mooie locatie met geweldig personeel
Over Side Star Park:
Fijn verblijf op mooie locatie met geweldig personeel
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Wouter Holtewes
Nederland
Alleen
,
Over Side-Centrum:
Alles is vanuit Hotel Side Star Park op loop afstand.
Zowel het strand, centrum en de markt op zaterdag.
Over Side Star Park:
Ik kom al 17 jaar in Hotel Side Star Park.
Het was weer een gevoel als thuis komen.
Veel vast personeel kende mij nog.
- Algemene indruk 9
- Ligging 8
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 10
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Johnny Jaspers
Belgie
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Zijn er voor de 3de keer geweest en blijven dingen ontdekken.
Over Side Star Park:
Netjes, vriendelijk en behulpzaam personeel. Altijd wel een activiteit.
Kijken er al nazr uit om terug te gaan....
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Hotel en omgeving was prima. Side is een mooie plaats.
Over Side Star Park:
Prima hotel, vriendelijk personeel. Ook de service bij het strand was goed voor elkaar.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Johanna Vanengelen
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Alles wat je wenst is daar super strand
Leuk eettentje afstand goed te doen.
Over Side Star Park:
De accommodatie is perfect ligging goed dichtbij het strand
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Johannes Hermsen
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Wij hebben een goede vakantie gehad. Alles van begin tot het eind is goed verlopen.
Over Side Star Park:
Side star park is een top hotel! Goede bediening en iedereen was vriendelijk. Hotel wordt de hele dag schoongemaakt.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Dries Haerijnck
Belgie
Met vrienden
,
Over Side-Centrum:
Het strand en het centrum is goed bereikbaar vanaf het hotel.
Over Side Star Park:
Het hotel is zeer goed.
Het eten is goed maar wel veel kip.
Het personeel is vriendelijk
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Alida Brummer
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Side is een leuke plaats met een mooie stad en goede excursies. Mooie boulevard en vriendelijke mensen.
Over Side Star Park:
Komen al zeker 8 x in Side Star Park. Nooit klachten gehad.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Gijsbertus Vandenham
Nederland
Met partner
,
Over Side-Centrum:
Side leuk plaatsje om 1 keer gezien te hebben. Veelal zelfde spullen worden zowel links als rechts verkocht. Stranden verder van Side prima.
Over Side Star Park:
Groots zwembad, echter niet voldoende erom heen gereinigd. Personeel zeer vriendelijk, behalve receptie tikkeltje arrogant!.Kamer prima, met uitstekende bedden.
Eten vaak zelfde, echter Turkse avond spant de kroon. Veel, heel veel eten en erg gevarieerd. Dagelijks leuke activiteiten rondom zwembad, zoals beach party. Avond entertainment matig, stelt op zich niet zo heel veel voor.
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 7
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8