Diamant Residence Hotel & Spa
All Inclusive
-
Hotel

- Al jaren favoriet!
- Toplocatie, op loopafstand van het zandstrand
- Familiekamers tot 6 personen
- Kijk de kinderen eens genieten!
- Uitstekende spa & wellnessfaciliteiten
8,4
Zeer goed
395 beoordelingen
va
484
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Diamant Residence Hotel & Spa
Totale score
Gebaseerd op:
395 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Astrid Vanzuidam
Nederland
Met partner
,
Je kan alle kanten op de ene kant modern , sunny beacht met veel winkeltjes maar echt toerist gericht ( veer nagemaakte merk artikelen) de andere kant, het prachtige unesco genoteerde Nessebar, heel mooi en een must om te bezoeken, een treintje of bus voor de deur brengt je er in 10 minuten. excursies zijn vaak wel wat verder rijden, dit hebben wij niet gedaan.
Over Diamant Residence Hotel & Spa:
Dit hotel ligt aan de weg tussen het oude Nessebar en het moderne Sunny beach, zeer geregeld bussen naar verschillende bestemingen voor de deur. Het verblijf is heel prettig, elke dag een badhandoek halen voor het strand of zwembad, naar het strand is het 1 rechte weg, nog geen 10 minuten met suppermarktjes op de route. al met al is dit een hele goede prijs kwaliteit verhouding.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 8
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Martinus Bruggeman
Nederland
Met partner
,
Prima locatie en mooi gelegen op loopafstand tussen het centrum van Sunny Beach en Nessabar.
Over Diamant Residence Hotel & Spa:
Prima hotel voor de prijs die we betaald hebben. Het eten is zeer gevarieerd, behulpzaam personeel en alles was erg schoon.
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Anoniem
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Sunny beach is opzich een prima gebied. Je kan makkelijk de bus pakken naar de “ drukte”
Over Diamant Residence Hotel & Spa:
Het eten was erg slecht. Elke dag het zelfde eten. Normaal veranderen ze een aantal gerechten maar dat was dit keer niet het geval. Animatie was er bijna niet, terwijl er wel mee geadverteerd word. Drinken tot 23.00 en erna word je naar boven gestuurd.
- Algemene indruk 2
- Ligging 9
- Service 5
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 1
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 3
- Wifi kwaliteit 1
Germaine Bruyninckx
Belgie
Met partner
,
Goede locatie.
Lokale bussen vlot maar zeer onvriendelijk
Zeer goedkoop en op tijd
Timetabel alleen Bulgaars wel jammer
Zeer proper overal
Over Diamant Residence Hotel & Spa:
Prachtig hotel.
Ruime kamers. Lekker eten. Genoeg variatie.
Leuk animatie team
Enig minpuntje te weinig plaats s avonds
Personeel vriendelijk
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 8
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Nys Jozef
Belgie
Met partner
,
Oud Nessebar is mooi , voor de rest veel souvenir winkeltjes met allerhande prullaria en kleding
Over Diamant Residence Hotel & Spa:
Een mooi hotel , in het eten mocht meer variatie zitten , maar ok voor zijn prijs
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Catharina Kroon
Nederland
Alleen
,
Met de taxi naar winkelcentrum geweest.
Leuke winkels en veel variatie
Over Diamant Residence Hotel & Spa:
Supermooi hotel
Dit is het mooiste hotel waar ik ooit geweest ben
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Frank Broux
Belgie
Met partner
,
Oude stad in Nessebar was heel mooi. In de directe omgeving ook veel water nkeltjes
Over Diamant Residence Hotel & Spa:
Zeer proper hotel met leuke animatie. Er was elke dag wel iets te beleven.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Leona Loosen
Belgie
Met vrienden
,
De bestemming is de moeite om eens naar toe te gaan. Toffe sfeer en leuke locatie zeker voor jongeren.
Over Diamant Residence Hotel & Spa:
Proper en verzorgt hotel, personeel heel vriendelijk en behulpzaam spijtig dat ze zeer weinig Engels verstaan maar eens hun stugheid doorbroken zijn het heel toffe mensen wel indien je ze zelf behandeld zoals het moet en niet als het werkvolk van de toeristen, zoals we gemerkt hebben . Voor mij persoonlijk geef ik het middag en avond eten een 5 op 10 daar alles zeer lauw tot koud werd geserveerd maar er werd regelmatig bijgevuld en er was zeker geen gebrek aan eten, WEL AAN DE BELEEFDHEID VAN SOMMIGE MENSEN. Stapels eten voor een grote autobus meenemen voor 2 pers en dan maar 1 tiende er van eten en dat maakt voor andere mensen de prijzen een jaar later weer zoveel duurder. Daar zou men iets aan moeten veranderen.
- Algemene indruk 9
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 7
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Mandy Schoofs
Belgie
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Het hotel heeft de perfecte ligging tussen Sunny Beach en Nessebar.Tegenover het hotel zijn ook een deel winkeltjes
En kort bij de luchthaven.
Zeker een aanrader om een keer na het aquapark te gaan!
Over Diamant Residence Hotel & Spa:
Het hotel was heel goed,zeer proper.Het eten was lekker.Het animatie team deed zijn best om ons te vermaken.Alex deed het super met de kids in de kids club!Super lieve meid!
Mooie kamer met een heerlijk bed.
We hebben genoten van onze vakantie!
- Algemene indruk 9
- Ligging 10
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 10
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 8
Olena Shtelmakh
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Vanaf het hotel is het 10-15 minuten lopen naar het strand. Het strand zelf is schoon en netjes. Je kunt (alleen contant) betalen voor ligbedden en gratis op de deken liggen. Er zijn badmeesters aanwezig. Ze doen hun werk perfect. Er rijden toeristentrams in de buurt. Er zijn veel toeristenwinkels.
Over Diamant Residence Hotel & Spa:
Het hotel is over het algemeen goed. Aan de positieve kant is de omgeving mooi en schoon. De bar en het ijs zijn bijna de hele dag open. De kamers worden altijd schoongemaakt. De schoonmaaksters zijn altijd behulpzaam. Het zwembad is ruim en schoon. Er is elke avond een kinderdisco. De keuze aan gerechten is beperkt, maar alles is heerlijk, iedereen vindt er wel iets lekkers.
Minpuntjes: we kwamen om 20:45 uur aan in het hotel en kregen een tasje met een broodje en een appel. Hoewel de keuken volgens schema nog open was. En de medewerkers zelf liepen met borden vol eten rond in het hotel.
- Algemene indruk 8
- Ligging 7
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk 5
- Wifi kwaliteit 3