Grand Uysal Beach & Spa
All Inclusive
-
Hotel

- Op steenworp afstand van het strand
- Nabij het centrum van Alanya
- Ruime familiekamers
8,3
Zeer goed
521 beoordelingen
va
437
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Grand Uysal Beach & Spa
Totale score
Gebaseerd op:
521 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Tosmur:
weinig van Tosmur/Alanya gezien, kwamen puur voor de rust
Over Grand Uysal Beach & Spa:
Troffen het bijzonder qua kamer perfect uitzicht op zee en als klap op de vuurpijl een Jacuzzi in de kamer.
- Algemene indruk 8
- Ligging 6
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 7
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Trijntje Verra
Nederland
Alleen
,
Over Tosmur:
Genoeg te doen fijne omgeving mooi weer dicht bij Alanya
Over Grand Uysal Beach & Spa:
Mooi hotel, superrr personeel, eten heel goed, kamers kunnen wel wat schoner
- Algemene indruk 8
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 10
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Henderikus Pierre Feenstra
Nederland
Met vrienden
,
Over Tosmur:
Hotel zit ingeklemd tussen 2 drukke wegen, wat niet wordt vermeld. Hele dag de kolmonoxide geur in je neus als je op het balkon zit zeezicht zijde en ingang zijde.
Het strand voldeed niet aan beschrijving, vol met kiezels rotsen en keien. de bedjes veel te dicht op elkaar, kon niet met de rollator tussen de bedjes door komen. 3 rijen strandbedjes en je stond al in zee.
Over Grand Uysal Beach & Spa:
Kamer had maar een 2 persoons bed met 1dekbedlaken voor geschikt voor 1personen
Op de site staat 3 persoons kamer?
Zeer warm in de gangen, zeer trage lift, klein 1 rolstoel erin hij zit vol!!!!
Eten was nooit warm. p
Personeel restaurant was zeer vriendelijk, het overige personeel ook hoor:-))
Recreatie team waardeloos.
11 x het zelfde riedeltje gezien, niet deze groep deed echt weinig of niets om iedereen te vermaken
- Algemene indruk 5
- Ligging 1
- Service 5
- Prijs/kwaliteit 2
- Eten 4
- Kamers 5
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Astrid Wamsteeker
Nederland
Alleen
,
Over Tosmur:
Mooi hotel, ik ben niet van het resort af gegaan. Lekker strand, wel kiezels maar goed te doen met slippers of waterschoenen
Over Grand Uysal Beach & Spa:
Erg mooi hotel, leuk ingedeeld met 2 barren (pool en sunset)
Gezellig personeel, herkende me nog van de vorige keer (2 jaar terug) dus dat was verbazingwekkend. Ze maken praatjes met je, proberen Nederlands te praten.
Kamer netjes elke dag schoon gemaakt en verse handdoeken.
Wifi alleen gratis in de lobby maar een leidinggevende zei dat ze bezig waren met het gratis maken in het hele hotel
- Algemene indruk 8
- Ligging 7
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Mariajohannamarian Davelaar
Nederland
Met vrienden
,
Over Tosmur:
In de buurt weinig te doen
Het enige de markten op maandag en donderdag
Maar dat wist ik van te voren
Over Grand Uysal Beach & Spa:
Personeel is super vriendelijk en behulpzaam
Het animatie team is bagger dat is de laatste jaren al zo
Geen affiniteit met de gasten
Draaien hun eigen rotmuziek en veel te hard iedere dag hetzelfde..en alleen als ze zin hebben doen ze een activiteit
De minidisco voor de kinderen was 1 avond schandalig te weinig en te kleine kinderen aanwezig dus na 2 liedjes werd het zonder uitleg afgebroken en stonden de kinderen daar beteuterd alleen op het podium
De shows waren vrij goed
De haman een echte aanrader
De kamers goed alleen de badkamers een drama
Veel last snachts van lawaai van bepaalde groepen die tot smorgens vroeg doorgingen met drinken en luidkeels de andere gasten wakker hielden geen bewaking te zien
Voor mij is de maat vol ..geen grand uysel meet
- Algemene indruk 6
- Ligging 6
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 7
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 8
Alberteduard Takarindingan
Nederland
Met partner
,
Over Tosmur:
Strand bij het hotel was te klein. Zijn ook naar verschillende markten geweest. Ook Alanya was weer top,
Over Grand Uysal Beach & Spa:
Prachtig hotel, goed service, vriendelijk personeel, eten prima, goede kamer, goede roomservice.
- Algemene indruk 8
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Abrahamina Vanderleeden
Nederland
Met partner
,
Over Tosmur:
Alanya is top locatie. Veel te doen. Veel winkels grote markten.. 8Je hoeft je niet te vervelen
Over Grand Uysal Beach & Spa:
Fantastisch hotel, goed eten, vriendelijk personeel, schoon. Bij aankomst een fles wijn met schaal koekjes omdat wij terug kerende gasten waren. Hoe attent.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Diana Boemers
Nederland
Met partner
,
Over Tosmur:
Het strand ligt heel dichtbij het hotel ca 30 meter. De donderdag markt is ook lekker dichtbij. Winkels en restaurants op loopafstand.
Over Grand Uysal Beach & Spa:
Grand Uysal Beach en Spa hotel is een niet al te groot hotel. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De Spa behandeling is heerlijk. Het eten is goed.
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Theodora Vlastuin
Nederland
Alleen
,
Over Tosmur:
De bestemming is top, bij het strand, dichtbij Oba, Alanya centrum goed te doen. Op maandag en donderdag markt dichtbij hotel.
Over Grand Uysal Beach & Spa:
Super gezellig gastvrij hotel met super personeel. Kom er al jaren ( 2keer per jaar). Jammer dat bepaalde managers zijn gewisseld. Ze proberen elke keer weer beter te maken, nu bijvoorbeeld live muziek 1 keer per week op dak terras, animatie was iets beter. Helaas was op strand en schoonmaak iets minder dit keer..
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 5
Rene Kieser
Nederland
Met vrienden
,
Over Tosmur:
Strand bij t hotel is te klein en als t hotel vol is zijn er teveel mensen per m2, maar nog steeds een aanrader
Over Grand Uysal Beach & Spa:
Als hotel vol is( vanaf juni tot midden september) is de ruimte ( strand, restaurant,zwembad,poolbar) te klein, teveel mensen per m2
- Algemene indruk 7
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 6
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6