Marble Stella Maris Ibiza
All Inclusive
-
Hotel
- Compleet gerenoveerd 4-sterrenhotel
- Ontworpen naar wensen van de klant
- Uitgebreid All Inclusive concept
- Family connection kamer: 2 kamers met tussendeur
- Nederlandssprekende medewerkers
8,0
Zeer goed
1171 beoordelingen
va 649
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Marble Stella Maris Ibiza
Totale score
Gebaseerd op:
1171 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Anoniem
Belgie
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Ibiza stad is mooi , wel duur met de taxi , strand en zee zeer mooi , wel nog weinig open in april , autoverhuur was uitverkocht
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Zeer spijtig van de hellingen , geen animatie ,saai in de bar niet gezellig , vele mensen waren blij dat ze naar huis konden, buffet zeer eentonig geen variatie
- Algemene indruk 4
- Ligging 2
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 4
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 8
Hendrikus Vanbremen
Nederland
Met partner
,
Over Cala Gracio:
Ibiza is een mooi eiland. Er is veel te zien en de afstanden zijn kort en goed te doen met een huurauto of de bus.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Hotel zag er prima uit. Alleen onze eerste kamer grensde aan een stroomhuisje met continue geruis. Na onze klachten kregen we dan na veel overleg eindelijk een andere kamer te midden van gezinnen met kinderen met de nodige overlast omdat de kamers zeer gehorig zijn. Tevens vond er tijdens ons verblijf een zeer grote nieuwbouw plaats met erg veel lawaai en overlast. We kregen een e-mail van Corendon hierover pas na de definitieve boeking. Dit vind ik absoluut niet netjes. Voor de rest hebben we ons toch goed kunnen vermaken aan het zwembad. Jammer dat het avond programma pas om half 10 s’avonds begint. Dit mag beter om half 9 of 9 uur al beginnen. Er waren veel senioren en gezinnen met kleine kinderen dan kan het programma best wat eerder beginnen. Daarnaast was dit programma buiten. Het was nog vrij koud s’avonds dus het was niet echt genieten van het leuke programma.
- Algemene indruk 4
- Ligging 5
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 5
- Kamers 3
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Marcel Boellaardvantuyl
Nederland
Met partner
,
Over Cala Gracio:
San Antoni is geen aanraden voor gezinnen met kinderen.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
De kamer die we kregen zat naast de voorraad kamer van de schoonmakers. Na klagen zouden we een kamer krijgen helemaal bovenaan. Nummer 32. Dit is echt niet te doen. Qua lopen. Na veel zeuren konden we drie dagen later toch een andere kamer krijgen. Het eten was slecht, niet gevarieerd. Het restaurant was veel te druk. Personeel niet vriendelijk.
- Algemene indruk 7
- Ligging 6
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 4
- Eten 1
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Ricky Horbach
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Strand erg klein en moeilijk toegankelijk. Prima weer en schone omgeving.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Niet geschikt voor mensen met kinderwagens en mensen die slecht ter been zijn.
- Algemene indruk 6
- Ligging 1
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 7
- Kamers 5
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 5
Mickey Hoeppertz
Nederland
Met partner
,
Over Cala Gracio:
Ibiza is een fantastisch eiland. Vanuit het hotel hebben we meerdere dagtripjes gemaakt. Ook in de buurt van het hotel zijn mooie stranden te vinden en leuke wandelingen te maken!
Over Marble Stella Maris Ibiza:
- Het hotel ligt een steile berg. Wij hadden het (on)geluk dat we bovenin zaten, waardoor we dus dagelijks een helling van 25% op moesten. Er rijden wel golfkarretjes, maar die zijn niet altijd beschikbaar. De kamers zijn prima, maar extreem gehorig. Je hoort exact wat je buren aan elkaar vertellen.
- Het eten in het hotel laat te wensen over. Als vegetariër krijg je iedere dag hetzelfde. Laatste 3 dagen ook niet meer in hotel gegeten. Dikke onvoldoende. Ook als niet vegetariër, is er niet veel variatie te herkennen.
- In het hotel zitten veel gezinnen met kleine kinderen. Houd rekening met lawaai.
- Te weinig parkeergelegenheid voor huurauto's!
- Mevrouw aan de receptie checkte ons in, maar 'vergat' ons een all inc. bandje te geven. Ook vermeldde zij niet dat er een eco-tax voldaan moet worden. Geen drank aan de tafel, maar zelf pakken. Service niveau is niet bijzonder..
- Ik zou dit hotel niet aanraden aan familie of vrienden.
- Algemene indruk 5
- Ligging 7
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 2
- Kamers 4
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Adrianus Naaktgeboren
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Bestemming met slecht en koud eten.
Rumoerige eetzaal , ook door personeel door het smijten met borden en bestek!!
Geluidsoverlast doir Veel te harde muziek, gem 72 Decibel gemeten !!
Max 84 decibel !!
Mensen met glazen met alcohol aan rand van zwembad, tussen de kleine kinderen , moet echt verboden worden.
Glazen achter zwemmersbar vaak op.!!
Al het warme eten in de zogeheten snackbar was allemaal lauw of koud.
Nou dan denk je aan het a la carterestaurant , Menulijst stelde ook niets voor, het beschreven Tapasrestaurant was er niet!!
Dus dan maar uit eten, voor veel geld !!!!!
Dichtbijzijnde restaurants , 2 stuks vragen Minimaal 100 euro en de andere 200 euro p/ p .
Ook nog een een slecht matras, iedere morgen rugpijn.
Brandblussers in ons gebouw 2 jaar verlopen !!
Dus nee , Corendon, niet tevreden !!
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Staat hierboven al beschreven.
Accomodatie is verjaard , moet nodig gerenoveerd.
- Algemene indruk 5
- Ligging 5
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 4
- Eten 3
- Kamers 4
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 6
Barbra Knufman
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Cala Gracio:
Mooie omgeving en ligging leuke strandjes en ook wandelen
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Teleurstellend en niet zo tevreden als 2 jaar geleden.
- Algemene indruk 4
- Ligging 7
- Service 2
- Prijs/kwaliteit 2
- Eten 1
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 8
Diederik Hoogveldt
Nederland
Met partner
,
Over Cala Gracio:
De omgeving is erg mooi een relatief rustig. Een mooi strand op zo'n 10 minuten lopen.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Wij zijn hier 4 jaar geleden ook geweest toen het nog van Corendon was (blijkt achteraf). Kwaliteit is zwaar achteruit gegaan net zoals wat er allemaal in de all inclusive zit.
Eten was om de 3 dagen het zelfde waarbij het niet meer is van de kwaliteit dat het voorheen was.
Daarnaast klopt er niks meer van de info op de Corendon-site. Als voorbeeld het "luxe" zwembad van de foto's bestaat al lang niet meer en is vol gestort met zand.
Wij moesten ineens voor de helft van de producten gaan betalen zoals een goeie kop koffie of een pizza. Dit was 4 jaar geleden allemaal all inclusive.
Huur ook vooral geen auto via Corendon daar op het resort. Win kregen een prijs die goedkoper zou moeten zijn als dat wij het zelf zouden boeken. Achteraf bleek dit precies andersom en zijn de prijzen van Corendon hoger!
Om met een positieve noot af te sluiten, het personeel is erg vriendelijk en kunnen hier ook niks aan doen aangezien dit allemaal keuzes vanuit het management zijn.
- Algemene indruk 2
- Ligging 7
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 2
- Eten 2
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Cala Gracio:
Prima, met een huurauto is het leuk om rond te touren.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Het hotel zelf is op een afgelegen maar mooie locatie. Echter is dit hotel absoluut niet aan te raden als je slecht ter been bent vanwege de heuvelachtige ligging en de omvang van het hotel. Het eten is karig en niet gevarieerd. Ook mag het absoluut geen all inclusive meer genoemd worden nu wij voor het meeste eten en drinken dat wij wilden moesten bijbetalen (zoals een simpele pizza!). De eerste dag werd ons een late check out beloofd vanwege onze late avond vlucht, deze belofte is verbroken nu wij op de laatste dag opeens te horen kregen dat het hotel vol was en we maar onze koffers bij de balie moesten dumpen. Ook kan je beter niet ziek worden in dit hotel want de aanwezige arts vraagt 150 euro voor een simpele consult zonder medicatie. De kamers worden bovendien niet elke dag schoongemaakt en de zwemhanddoeken krijg je om de 3 dagen na vertoon van een pasje(bij verlies van het pasje moet je 5 euro bijbetalen, belachelijk). Al met al een zware domper.
- Algemene indruk 5
- Ligging 7
- Service 5
- Prijs/kwaliteit 4
- Eten 4
- Kamers 1
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 6
Anoniem
Nederland
Alleen
,
Over Cala Gracio:
Strand was wel mooi en schoon geen klachten. Alleen weel stenen.
Over Marble Stella Maris Ibiza:
Berg op berg af kwa ligging van de kamers! Is niet goed
- Algemene indruk 3
- Ligging 4
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 3
- Eten 4
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7