Fergus Style Bahamas
Logies en ontbijt
-
Hotel

- All Inclusive genieten
- Gezellige accommodatie in Ibiza-stijl
- Tuin met palmbomen, zwembad en zonneterras
- Moderne kamers, sommige met uitzicht over zee
- Direct aan het zandstrand
- Nabij bekende spots als Ushuaia en Hi Ibiza
8,0
Zeer goed
347 beoordelingen
va
476
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Fergus Style Bahamas
Totale score
Gebaseerd op:
347 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Catharina Kohlbrugge
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Playa d'en Bossa:
Mooi strand, op loopafstand van Usuaïa en Hï en leuk om over het strand naar Eivissa te wandelen.
Over Fergus Style Bahamas:
Matige accomodatie. Wij verbleven in gebouw 5 op de begane grond. Een uitzicht was er niet. Zaten we even buiten, dan keken we op de rieten afscheiding met de parkeerplaats. Kamers waren groot, we hadden de ruimte en dat was fijn. De technische dienst kan wat proactiever, We stoorden ons er niet echt aan, maar in de douchecabine zat veel roest en het toilet bleef maar doorlopen, wanneer je niet goed op het mechanisme duwde. De douche had overigens een zeer krachtige straal: heerlijk.
- Algemene indruk 7
- Ligging 5
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 7
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Jennifer Gawenda
Nederland
Met partner
,
Over Playa d'en Bossa:
Wij waren met zijn 2e, een jong koppel. Het is echt een uitgaansgebied, verder niks te zien. Volgende keer naar het noorden.
Over Fergus Style Bahamas:
Medewerkers waren top! Leuke entertainment aan het zwembad en savonds. Hotel is erg slecht, schimmel op de kamer, veel dingen zijn kapot en heel erg oud. Eten, dramatisch!
- Algemene indruk 10
- Ligging 2
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 1
- Kamers 1
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Playa d'en Bossa:
Strand is erg breed, de zee is heerlijk. Geen stenen en je kan er ver in lopen.
Over Fergus Style Bahamas:
Enige minpuntje misschien is dat de kamerdeuren erg hard dichtvallen en ze s morgens met de rolkarren van de poetsservice erg hard over de gang denderen . Kan iets storend zijn als je uit wilt slapen . Helaas ook bij dit hotel handdoekje leggen. Maar daar heb je alleen in het hoogseizoen last van denk ik. Ons lukte het toch wel steeds om na het ontbijt 2 bedjes te krijgen. Het eten erg uitgebreid, lekker en altijd genoeg.
- Algemene indruk 9
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 9
- Eten 9
- Kamers 9
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 9
Albert Heuvelman
Nederland
Met partner
,
Over Playa d'en Bossa:
Ibiza zelf is mooi en de excursies als quad rijden en de safari waren erg leuk!
Over Fergus Style Bahamas:
Hotel met zwembad was prima. Alleen het all inclusive eten viel ons erg tegen. En de badkamer was niet schoon
- Algemene indruk 8
- Ligging 5
- Service 5
- Prijs/kwaliteit 4
- Eten 1
- Kamers 2
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Henricus Jansen
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Playa d'en Bossa:
Goede locatie. Dicht bij uitgaansgebied. Dicht bij vliegveld.
Over Fergus Style Bahamas:
Nette kamer. Werd goed schoon gehouden. Wel verouderd. Vieze kitrand en putje liep niet goed weg.
Eten prima maar vaak hetzelfde. Zwembad prima.
Groot minpunt: veel te weinig bedjes en wel veel ruimte daarvoor. Toch handdoekje leggen terwijl dat niet de bedoeling was.
- Algemene indruk 8
- Ligging 9
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 5
- Kamers 9
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Quincy Vanberlo
Nederland
Met partner
,
Over Playa d'en Bossa:
Ligt aan het mooie en lange strand van playa d’bossa. Aan de strip bij ushuaia en hard rock. Wel een stukje lopen voordat je meer op de “boulevard” komt.
Over Fergus Style Bahamas:
Verouderd hotel. Kamers zijn echt toe aan een opknapbeurt. Badkamer erg verouderd. Muren vies en onder de airco bruine aanslag. Daarbij de meeste bedjes aan het zwembad doorgezakt of kapot.
Eten normaal. Ik verwacht nooit teveel van een all in hotel. Drinken ook prima.
Verder goede ligging. Busverbinding naar ibiza stad is goed. Voor verdere plekken op het eiland is auto of taxi noodzakelijk. Met de bus ben je lang onderweg terwijl je maar weinig aantal km’s verder bent.
- Algemene indruk 8
- Ligging 7
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 6
- Kamers 5
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Anoniem
Belgie
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Playa d'en Bossa:
Playa d’en Bossa is prachtig. Wel ligt het hotel helemaal aan het uiteinde en moet je steeds passeren bij al de uitgaansgelegenheden. Ligt ook in de duurdere buurt.
Over Fergus Style Bahamas:
Het is een leuk hotel. Enkel de kamers zijn verouderd en is het vooral lap en tap. De kamers op de benedenverdieping in het eerste rechtergebouw zijn een schande en zouden niet meer verhuurd mogen worden (schimmel en vocht). Toffe animatie, lekker eten. Er stond bij All- In dat er ijsjes inbegrepen zijn maar dit is niet zo.
- Algemene indruk 8
- Ligging 7
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Robert Henry Koster
Nederland
Met partner
,
Over Playa d'en Bossa:
Prachtig eiland Ibiza, erg veelzijdig. Mooie spots gezien en veel getourd.
Over Fergus Style Bahamas:
Prima accomodatie. Veelzijdig. Goed bereikbaar. Goede uitvalsbasis. Eten en drinken goed. Kamers goed. Service prima. Een aanrader.
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Josephus Vanlier
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Playa d'en Bossa:
Perfecte locatie voor te feesten rusten en bezichtigingen
Over Fergus Style Bahamas:
Fijn hotel maar is aan vernieuwing toe.
Verder vriendelijk personeel
- Algemene indruk 7
- Ligging 9
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 7
- Kamers 6
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 7
Kim Deckers
Nederland
Met partner
,
Over Playa d'en Bossa:
Als je wilt uitgaan is de locatie perfect. Alles is op loop afstand.
Over Fergus Style Bahamas:
Het hotel is totaal niet zoals omschreven. Eten is geen variatie. De kamers zijn niet schoon! 2x gewisseld van kamer omdat er schimmel in de badkamer zat, in de airco en op het plafond. Bovendien word je hier doodziek van. Dit is erg vaak bij de receptie gemeld, ze doen er niks aan alleen even met een doekje over het rooster wrijven maar dit werkt niet. Heel veel stof op de kamer en een stofzuiger kennen ze niet. Als je drankjes betaald krijg je minimaal 2 drankjes pp.. terwijl het een all inclusief hotel is. Kamer stond omschreven als een mooie en sfeervolle kamer, helaas krijgen wij deze niet. Toen wij van kamer zijn gewisseld was deze er wel maar dus niet schoon en schimmel. De kamer zijn heel erg luidruchtig, de deuren slaan ontzettend hard dicht. Vliegtuigen vliegen om de 10 minuten over tot laat in de nacht, ook dit is zeer gehoorzaam op de kamer. Geen aanrader en voor ons nooit meer!!
- Algemene indruk 7
- Ligging 7
- Service 3
- Prijs/kwaliteit 3
- Eten 3
- Kamers 1
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7